وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

امروزه گوشی های هوشمند نقش انکار ناپذیری را در زندگی اکثر افراد بر عهده دارند. به همین دلیل است که شاید بسیاری از کاربران گوشی خود را به عنوان مهم ترین وسیله شخصی محسوب کنند. در این مطلب قصد داریم ۵ روش برای شوخی با دوستان را به شما معرفی کنیم که بدون آسیب به گوشی آنها ، می تواند لحظات جالبی را ایجاد نماید.

فردی که در گوشی گیر کرده است !

در ابتدا لازم است که پشت یک شیشه روید و دست های خود را به شیشه فشار دهید. سپس در این حالت یک تصویر از خد ثبت نمایید. حال در یک موقعیت مناسب به سراغ گوشی فرد مورد نظر بروید و تصویر خود را به عنوان پس زمینه دستگاه قرار دهید. حال یک گوشه صبر کنید تا چهره دوست خود را ببینید !

1

تغییر عبارات از طریق قابلیت ویرایش خودکار

بسیاری از گوشی های هوشمند جدید قابلیت اصلاح خودکار متون از جمله پیامک ها را دارند که از جمله این دستگاه ها می توان به آیفون اشاره کرد. سعی کنید به قسمت تنظیمات گوشی بروید و در آنجا یک عبارت ساده و کاربردی را با عبارت مورد نظر خود جایگزین کنید. به طور مثال می توانید تعریف نمایید که کلمه “سلام” از این پس در پیامک ها به عنوان یک نوشته دیگر ظاهر شود. مراقب باشید در اجرای این ترفند زیاده روی نکنید !

2

تغییر مشخصات مخاطبین

یکی از ترفندهایی که از ابتدا مورد توجه کاربران بوده همین روش می باشد. کافی است که نام چندین مخاطب را با یک دیگر عوض کنید تا دوست شما به راحتی دچار مشکلات اساسی شود. برای اطمینان بیشتر می توانید آدرس های ایمیل را نیز تغییر دهید یا خود را با نام یک فرد دیگر ذخیره کنید.

3

صفحه لمسی دستگاه خراب است !

یک ایده جالب و البته موقت که ممکن است تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در ابتدا از صفحه هوم اسکرین یا خانه دستگاه یک اسکرین شات تهیه نمایید. سپس تمامی ابزارک ها و آیکون های موجود بر روی صفحه را نیز به قسمت دیگر انتقال دهید. حال فرد بی اطلاع هر چقدر هم که سعی کند نمی تواند از طریق آیکن های غیر حقیقی وارد برنامه ها شود. البته در بعضی موارد ممکن است که مجبور به ویرایش قسمت های فوقانی تصویر شوید.

4

انیمیشن های صفحه اصلی

مرورگر دستگاه دوستتان را باز کنید و سپس یکی از انیمیشن های موجود را انتخاب نمایید. سپس یک صفحه خانه ایجاد نمایید و انیمیشن مورد نظر را برگزینید. حال وقتی فرد مورد نظر برای اولین بار دستگاه را آنلاک کند آیکن برنامه ها به اشکال عجیبی غیب خواهند شد. البته این قابلیت فقط بر روی آیفون در دسترس است.

5

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی