وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

شرکت سامسونگ در کنفرانس اختصاصی خود رد نمایشگاه‌های IFA از نسل سوم فبلت خود رونمایی کرد. گلکسی نوت ۳ دارای یک نمایشگر۵.۷ اینچی  Super AMOLEDاست که با ۳ گیگابایت رَم و همینطور یک پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی (نسخه LTE) یا یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۱.۹ گیگاهرتزی (نسخه فقط 3G) پشتیبانی می‌شود. بزرگتر ساخته شدن این دستگاه بدین معناست که سامسونگ قادر است باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری را نیز روی دستگاهش قرار دهد، این باتری در برابر نسخه ۲۶۰۰ میلی‌آمپری که در گلکسی اس ۴ وجود داشت یک پیشرفت قابل ملاحظه به شمار می‌رود.

Galxy-Note3_030_set1.jpg

فبلت یادشده با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود، با این حال برای حجم‌های افزون‌تر درگاه میکرو اس‌دی کارت هم روی آن تعبیه شده است.

برای عکاسان علاقمند و مشتاق، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه سیستم تثبیت هوشمند و فلش LED پشت دستگاه قرار دارد. این دوربین قادر به ثبت ویدئوهای فول اچ‌دی 1080p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است و علاوه بر آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم برای مکالمات تصویری و البته مهم‌تر از آن عکس گرفتن از خودتان در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد.

  • کارشناس

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور روز گذشته در ۲۴مین همایش بانکداری اسلامی، دو محصول جدید خود در زمینه بانکداری را رونمایی کرد. این محصولات که با همکاری بانک ملی ایران عرضه می شوند، «سیم بانک» و «سیم رمز» نامگذاری شده اند.
 
«سیم بانک» در حقیقت بانکداری همراه امن ایرانسل است که بانک های مختلف می توانند از آن بهره ببرند. این سرویس علاوه بر جلب اطمینان مشتریان درخصوص امنیت اطلاعات حساس مالی شان، به بانک های طرف قرارداد هم این امکان را می دهد که اطلاعات مالی مشتریان را به صورت رمز شده (مطابق استانداردهای بانکی) به شبکه پرداخت یا بانک دیگری انتقال دهند.
 
از مهمترین مزایای سرویسهای «سیم بانک» ایرانسل، استفاده از زیرساخت و سیستم بانکداری مبتنی بر USSD است که در فعالیت های بانکی، همچون تایید چک، انتقال وجه و دیگر خدمات، امنیت بالایی را فراهم می آورد.
 
محصول دیگر ایرانسل «سیم رمز» است که می توان آن را یک سیستم تولید رمز یکبار مصرف همراه مبتنی بر اپراتور دانست. با استفاده از این سرویس، مشتریان می توانند از رمزهای یکبار مصرف تولیدی برای ورود به اینترنت بانک مورد نظرشان اقدام کنند.
  • کارشناس

Xperia Z1 رسما معرفی شد: پردازنده S800 کوالکام، دوربین 20.7 مگاپیکسلی، لنز G Lens

 
Xperia Z1 رسما معرفی شد: پردازنده S800 کوالکام، دوربین 20.7 مگاپیکسلی، لنز G Lens
 
همانطور که در پوشش زنده زومیت مشاهده کردید، سونی بالاخره از تلفن Xperia Z1 که با نام رمز هونامی شناخته می‌شد رونمایی کرد، این تلفن همانطور که پیش تر نیز شایعه شده بود مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 و دوربین 20.7 مگاپیکسلی است که به اعتقاد سونی بهترین در دنیای موبایل است.
 

 13 شهریور ماه، کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2013 در شهر برلین. انتظارها برای رونمایی سونی از Xperia Z1 که آوازه‌اش مدت‌هاست در وبسایت‌های تکنولوژی به گوش می‌رسد، به اتمام رسید و غول ژاپنی طی کنفرانسی که در پوشش زنده زومیت شاهد آن بودید، از درخشان‌ترین ستاره خانواده Xperia رونمایی نمود. قبل از هر چیز، نگاهی می‌اندازیم به آنچه که از سخت افزار Xperia Z1 در خلال برگزاری کنفرانس اعلام شد.

مشخصات فنی Xperia Z1 سونی:

  • کارشناس

درحالی که تلفن‌های هوشمند شانس بسیار بزرگی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن هستند، منابع وابسته به موبایل نیز چالش‌های خاصی برای آنان ایجاد می‌کنند. یکی از این چالش‌‌‌ها مصرف باتری است. اگر اپلیکیشنی که شما ساخته‌اید تشنه مصرف باتری باشد، مشتریان نظرات منفی در مورد آن خواهند نوشت. در برخی موارد، آن‌ها حتی اپلیکیشن شما را از روی تلفن‌شان حذف خواهند کرد. از این رو، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل علاوه بر توجه به بهینه‌سازی عملکرد و میزان مصرف حافظه، به صورت فزاینده به دنبال پاسخگویی به چالش بهینه‌سازی مصرف باتری نیز هستند.

باتری

با اینکه فنون زیادی برای کاهش میزان انرژی مورد نیاز اپلیکیشن‌ها وجود دارد، که برخی از آن‌ها نیازمند بهینه‌سازی و تجزیه‌ و تحلیل ریشه‌ای هستند، در این مقاله به راهنمایی‌ها و نکات ساده‌ای که عملکرد اپلیکیشن را به شدت بهبود می‌بخشند می‌پردازیم.

  • کارشناس

 

5686

با یک راهنمای خرید دیگر در خدمتتان هستیم. در سری مقالات راهنمای خرید تلاش بر این شده تا با بومی سازی اطلاعات مناسبی در اختیارتان قرار بگیرد.
خرید یک تلویزیون جدید یکی از دشوارترین خریدهای تکنولوژیکی است، مخصوصا زمانی که اطلاعات کافی از مدل‌ها و اصطلاحات تخصصی نداشته باشید. به مانند دیگر راهنماهای خرید مسایل اولیه‌ای وجود دارد که برای داشتن یک خرید مناسب دانستن آنها الزامی است.
اینکه شال و کلاه کنید و به اولین مغازه صوتی تصویری محل یا شهرتان بروید و اولین تلویزیون جلوی چشمتان را انتخاب کنید، مسلما بهترین کاری که می‌توانستید بکنید نبوده است. مواردی است که قطعا باید پیش از خرید از آنها آگاه باشید. با مقاله زیر همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

اندازه مهم است
آن دسته از افرادی که نسبت به جایی که درمنزل یا محیط کار دارند سایز تلویزیون خود را انتخاب می‌کنند، قطعا انتخاب هوشمندانه‌ای نخواهند داشت.
لازم است که بدانید صفحات بزرگ ضعف‌های تصاویر SD را بخوبی مشخص می‌کنند، مگر اینکه در فاصله زیادی از شما قرار داشته باشند. اما این قضیه برای تصاویر اچ دی متفاوت است و نگرانی از خرابی تصاویر در فاصله نزدیک وجود ندارد. به عنوان یک استاندارد تقریبا می‌توان گفت فاصله‌ای در حدود 4 تا 6 برابر ارتفاع تلویزیون برای مشاهده تصاویر بهترین حالت ممکن است.
اگر نزدیکتر بنشینید نویز تصاویر را بیشتر می‌بینید، اگر دورتر باشید از آنچه هست لذت کافی نخواهید برد.

  • کارشناس

 

ajhbjhشرکت اپل از سال 2008 در پی تحریم‌های جهانی علیه ایران، کشور ما را در بخش نرم افزار و سخت افزار تحریم نمود و این تحریم‌ها تا به امروز ادامه داشته است. بر طبق دستور دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا، این شرکت و تمامی شرکت‌های آمریکایی حق نداشتند بیش از 100 دلار با ایران معامله‌ای انجام دهند.

ir

12

اما به تازگی همین دپارتمان بر طبق نامه 69/67542/123 به شرکت اپل اجازه معامله با کشور ایران را داده و وزارت خزانه داری آمریکا نیز آن را تایید و ابلاغ نموده است. وب‌سایت اپل نیز فورا ایران را از لیست تحریم ها خارج و در حال تدارک برپایی نمایندگی رسمی و فروشگاه بزرگ اپل در ایران است.

  • کارشناس

هر آنچه که باید درباره ساعت مچی هوشمند سامسونگ، بدانید!

samsung-galaxy-gearدر 13 شهریور، انتظار می‌رود سامسونگ با معرفی نسل جدید فبلت‌های گلکسی نوت و ساعت‌های مچی هوشمند گلکسی Gear، توجه بسیاری از خوره‌ها و عاشقان فناوری را برروی محصولات جدید خود متمرکز سازد. با این‌که، بسیاری مشتاقند در آن روز فقط نسل جدید فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ را ببینند، اما معرفی ساعت مچی هوشمند گلکسی Gear از ارزش و اولویت بیشتری برای سامسونگ برخورددار خواهد بود چراکه پیش از این سونی با عرضه نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند خود، وارد رقابت شده و اپل نیز با داشتن موانعی و مشکلاتی در تهیه و به تکامل رساندن ساعت‌های مچی هوشمند iWatch خود، قصد دارد هرچه زودتر از از اولین وسیله پوشیدنی هوشمند خود رونمایی کند. حال سامسونگ باید پیش‌دستی کرده و با معرفی زود هنگام ساعت مچی هوشمندی که از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بهتری نسبت به Sony Smartwatch 2 بهره می‌برد، جراحتی سخت را به رقبایش وارد نماید.

  • کارشناس