وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

 سامانه خرید آنلاین کارت شارژ , خرید مطمئن شارژ موبایلتان را تضمین میکند. تنها با چند کلیک ساده میتوانید به راحتی شارژ تهیه نمایید . فقط  یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم نیاز دارید .

ما اینجا هستیم تا یک خرید ساده و مطمئن را به شما نوید دهیم. فرایند کار بسیار ساده است با ما همراه باشید. برای شروع به کارت شارژ (cartcharge.net) بروید.

 

  1. مطابق عکس زیر اطلاعات لازم برای خرید شارژ را وارد نمایید.

2. با کلیک بر روی پرداخت، وارد سایت بانک می شوید. مطابق عکس زیر در سایت بانک اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید. برای خرید اینترنتی به رمز دوم نیاز دارید. اگر رمز دوم کارت بانکی خود را ندارید می توانید آن را از طریق دستگاه خود پرداز بانک خود تعریف کنید. بقیه اطلاعات لازم برای پرداخت اینترنتی روی کارت شما درج شده است. 

 

 

3. پس از پرداخت اینترنتی موفق به سایت بر می گردید و می توانید کد شارژهای خریداری شده را ببینید.

 

 

پس از پایان کار می توانید کد شارژ را به سه طریق مشاهده نمایید . کد کارت شارژ بای شما sms می شود , یک ایمیل حاوی کد کارت شارژ برای شما فرستاده میشود , کد شارژ برای شما نمایش داده میشود.

نکته:

طریقه شارژ هزاری همراه اول متفاوت از سایر پین شارژ ها است و با استفاده از سیستم جیرینگ شارژ خواهد شد. 

#رمز*44*123*

 

نکات ایمنی در مورد پرداخت وجه از طریق درگاه اینترنتی 
برای جلوگیری از افشای رمز کارت خود حتی المقدور از صفحه کلید مجازی استفاده کنید. 
لطفاً از صحت نام فروشنده و مبلغ نمایش داده شده اطمینان حاصل کنید. 
حتماً به آدرس صفحه پرداخت توجه داشته باشید. بر ای مثال دروازه پرداخت اینترنتی بانک ملت با استفاده از پروتکل امن SSL به مشتریان خود ارایه خدمت نموده و با آدرس https://pgw.bpm.bankmellat.ir شروع می شود. خواهشمند است به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پیش از ورود هرگونه اطلاعات، آدرس موجود در بخش مرورگر وب خود را با آدرس فوق مقایسه نمایید و درصورت مشاهده هر نوع مغایرت احتمالی، از پرداخت وجه خودداری کنید 
زمانی که شما می توانید وجه را پرداخت کنید محدود است. در صورتی که در این فاصله زمانی موفق به پرداخت نشدید باید عملیات را از ابتدا شروع کنید.

 

خرید شارژ