وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

 

 
در چند وقت اخیر شما را از شایعات و گمانه زنی ها پیرامون M7 مطلع کرده ایم. تلفنی که گمان می رود از نمایشگر 4.7 اینچی Full HD، پردازنده 4 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری 2300 میلی آمپری برخوردار باشد. 
 
حالا آخرین شایعه اشاره دارد به اینکه تا کمتر از یک ماه دیگر، یعنی در 1 اسفند (19 فوریه) کمپانی تایوانی HTC مراسمی اختصاصی را در لندن میزبانی خواهد کرد تا این پرچمدار جدید را برای خانواده اندروید معرفی کند. تاریخ ذکر شده به طور غافلگیر کننده ای قبل از کنگره جهانی موبایل (MWC) است که 25 تا 28 فوریه (7 تا 10 اسفند) در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد ولی به آن معنا نیست که M7 را در نمایشگاه نخواهیم دید. 
 
هر چند هنوز تأییدی بر روی این خبر به دست نیامده ولی خبر از آنجایی بیشتر محتمل می نماید که HTC با معرفی محصول در لندن بیگانه نیست و در سال 2011 نیز مراسمی را در این شهر داشته. شاید تا یک ماه دیگر، دوباره مراسم جذاب رونمایی از یک تلفن هوشمند را شاهد باشیم.
 
منبع : نارنجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی