وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

رونمایی از اسمارت فونی با دو صفحه نمایش

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۴ ب.ظ

 

 
 
به گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از engadget، اپراتور و شرکت ارتباطات ژاپنی NTT DoCoMo از خط تولید تلفن های ویژه سرویسهای بهاره خود را رونمایی کرد که در میان آنها Medias W N-05E چشمگیر تر از بقیه است. زیرا دارای دو صفحه نمایش است.
 
این اسمارتفون در کنفرانس جهانی موبایل سال گذشته خودی نشان داده بود. شرکت NEC برای این اپراتور یک تلفن هوشمند زیبا آماده کرده که از یک جفت نمایشگر ۴٫۳ اینچی ال سی دی با وضوح تصویر ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل و پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی بهره می برد. این موبایل مجهز به LTE از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و اسلات کارت حافظه microSDHC بهره می برد.
 
هنگامی که آن را باز می کنید یک نمایشگر یکپارچه ۵٫۶ اینچی با ۶۴ میلیمتر عرض دیده می شود. در این اسمارت فون اپلیکیشن ها می توانند به صورت مجزا در یک صفحه اجرا شده یا برای بهره بردن از فضای بیشتر هر دو صفحه در کنار هم داشته باشید.این موبایل از اخرین نسخه اندروید یعنی جیلی بین بهره می برد.
 
منبع : iritn.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی