وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

پس از رد احتمال معرفی گلکسی S4 در کنگره جهانی موبایل که در حدود یک ماه دیگر برگزار می شود، حالا شنیده ها حاکی از برنامه ریزی سامسونگ برای  "عملیات ویژه در پشت خطوط دشمن" است؛ یعنی معرفی پرچمدار تلفن های هوشمند کمپانی در امریکا. 

Asia Economy گزارش می دهد که سامسونگ این مراسم ویژه را برای ماه مارس برنامه ریزی کرده ولی هنوز مهر تأیید رسمی بر این خبر گذاشته نشده. گلکسی S در مارس 2010 در امریکا، گلکسی S 2 در فوریه 2011 در MWC اسپانیا، و گلکسی S 3 در می 2012 در مراسم ویژه لندن رونمایی شدند و به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد بازی را دوباره به جای اول برگرداند . 

آیفون سال ها است که داغ ترین محصولدر زمینه شایعات و خبرهای پیش از معرفی است ولی سامسونگ هم با برند Galaxy S توانسته به خوبی به این جایگاه حمله کند. حالا سایت ها و خبرگزاری های مختلف خبر از شروع عرضه جهانی گلسی S 4 در 15 آوریل (26 فروردین) می دهند که این با توجه به سابقه موارد قبلی، می تواند به معنای معرفی آن در ماه مارس (اسفند یا اوایل فروردین) باشد. 


سایت sammobile به طور جداگانه گزارش می دهد که گلکسی S 4 با کد GT-I9500 -و نام رمز Project J که اینک به Altius  تغییر کرده- در دو رنگ سفید و سیاه معرفی خواهد شد و مراسم رونمایی از آن می تواند در لندن و نیویورک یا حتی خود کره جنوبی برگزار شود. 

Sammobile می نویسد که سامسونگ برای این تلفن هوشمند، یک داک جداگانه و کاور پشتی برای شارژ بی سیم را نیز عرضه خواهد کرد. این نشان می دهد که نسل بعدی خانواده گلکسی S هم دارای درب پشتی قابل جداسازی است. همچنین گفته می شود که گلکسی S 4 دارای باتری 2600 میلی آمپری خواهد بود. 

این موارد را در کنار مشخصات احتمالی که قبلاً برای محصول ذکر شده بود می گذاریم و این خبر را به پایان می بریم: «نمایشگر 5 اینچی فول HD با تکنولوژی Super AMOLED، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول HD با نرخ 30 فریم بر ثانیه، دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی با کیفیت HD، رم 2 گیگابایت ، پردازنده اگزینوس 5 اکتا، گرافیک 8 هسته ای Mali-T658، و سیستم عامل اندروید 4.2.1 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی