وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

افزایش سرعت اینترنت همراه اول تا پایان امسال

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۲۰ ب.ظ

سرعت اینترنت همراه اول به 120 کیلوبیت بر ثانیه افزایش می‌یِابد

 

مدیرعامل همراه اول از ارسال روزانه بیش از ۱۰۰ هزار MMS در شبکه همراه اول خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون پیامک در شبکه همراه اول ارسال می‌شود.

به گزارش ایتنا وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: سرعت GPRS (اینترنت تلفن همراه) تهران تا پایان سال به بیش از ۱۲۰ کیلوبیت بر ثانیه برسد.

وی همچنین در باره اینکه آیا برای ذخیره‌ پول در سامانه جیرینگ سودی در نظر گرفته می‌شود؟ ابراز کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی سامانه جیرینگ ایجاد بستری برای انتقال سریع پول است یعنی هدف اصلی پول‌های خرد بوده است و تا به حال به گزینه ذخیره پول فکر نکرده‌ایم.

مدیرعامل همراه اول در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه یکی از منابع هدف استفاده از این سامانه روستاها هستند، گفت: تلاش‌ داریم تا موضوع جیرینگ را در روستاها اطلاع‌رسانی کنیم و هر نوع آموزشی را که در این زمینه نیاز است، در اختیار روستاییان قرار دهیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی