وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

وبلاگ کارت شارژ

فناوری اطلاعات با چاشنی شارژ

در وبلاگ کارت شارژ، فناوری رابا چاشنی شارژ خواهید دید و از آخرین تحولات مرتبط با اپراتورهای فعال کشور آگاه خواهید شد.

تبلیغات
آخرین نظرات
  • ۵ بهمن ۹۱، ۱۶:۳۷ - داوود
    جالبه!
نویسندگان
پیوندهای روزانه

چندین تُن شایعه در بازار مکاره خبر پخش شده و حدس بزنید چه؟ انگشت اشاره تمام آنها به سمت 24 اسفند و مراسم سامسونگ است. در اینجا به طور یکجا به آنها می پردازیم.

فناوری لمس شناور برای گلکسی S 4. پیش تر این فناوری توسط سونی در تلفن XPERIA Sola به کار گرفته شده و سامسونگ فقط آن را به همراه SPEN برای گلکسی نوت عرضه کرده بود که ویژگی Air View را در دسترس کاربر قرار می داد. اما گفته می شود که این بار و برای هوشمند تر شدن پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به هر دستگاه دیگری در بازار، قرار است لمس شناور را بدون SPEN در گلکسی S 4 هم ببینیم.

نمایشگر AMOLED با متریال PHOLED. طبق شنیده ها سامسونگ برای نمایشگر گلکسی S 4 متریالی جدید که PHOLED سبز نام دارد را توسعه داده. استفاده از رنگ سبز-زرد در این نوع پنل باعث کاهش مصرف انرژی تا 25 درصد نسبت به AMOLED های قبلی می شود. از آنجایی که در تیزر تبلیغاتی سامسونگ هم گفته می شود "این یکی از جذاب ترین محصولاتی است که از زمان رنگی شدن تلویزیون ها به بازار آمده" انتظار دور از ذهنی نیست که نمایشگر گلکسی S 4 از تکنولوژی های جدید برخوردار باشد.

شارژ بی سیم. DigiTimes به نقل از چندین منبع گزارش می دهد که گلکسی S 4 با قابلیت شارژ بی سیم مبتنی بر استاندارد Qi به بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که این ویژگی و شارژر القایی مورد نیاز، جزئی از محتویات جعبه این محصول خواهند بود یا اینکه شارژر و درب پشتی مخصوص شارژ القایی جداگانه به فروش می رسند.

گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ. پروژه ای به نام پروژه J در سامسونگ وجود دارد که اولین بار سم موبایل به آن اشاره کرد. یکی از محصولات توسعه یافته در این پروژه گلکسی S 4 است ولی دو محصول دیگر نیز وجود دارند که سم موبایل بر اساس تجهیزات جانبی در حال توسعه برای آنها، معتقد است گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ هستند. اما هنوز عرضه یکی از آنها (احتمالا ساعت) قطعی نشده.

هر چند به نظر می رسد چنین محصولاتی وجود خارجی داشته باشند ولی بعید است سامسونگ معرفی پرچمدار جدید خود را با رونمایی همزمان از آنها تحت الشعاع قرار دهد. نظر شما چیست؟

نارنجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی